▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

2.01.2012

Har lärt min favoritjapan att säga "jättegay". Väldigt användbart ord vid sådana här tillställningar. Ganska mycket som är gay, eller snarare många som är gay. KUL! Har tillsammans med Jempa kommit på varför Jeffrey Buttle vann VMguldet 2008 i en stenhård kamp mellan Brian Joubert och Johny Weir..... HAN LÅG HELT ENKELT MED JOHNY WEIR, kvällen innan finaldagen. True shit. Det bara måste vara så. Weir kände helt enkelt att efter en sådan natt bara måste glada bögen Buttle vinna. OJOJOJ. I och för sig ligger alla med alla i den här sporten. Diviga tjejer med sliskiga koreografer och sånt, stackars Miki Ando som fått konkurrens. Go Miki Ando, go! Men vissa gör allt för att nå till toppen liksom. I alla fall, vi fortsätter med att spåna kring diverse relationer. Äkta som fake. Vissa kilar ju faktiskt stadigt, Aliona och Robin. Jag tror att jag åtminstone skymtade en guldring på Robins vänstra hand. Men blev lite osäker då han gosar med tjejen i lobbyn. Hmm. Tatiana och Maxim ser i alla fall mycket kära ut. Hoppas det håller så att inte Sara Meier kommer in i bilden och kör all in på stackars ryssen. Eller att Tatiana faller för den lille japanen som i och för sig tävlar för Frankrike. Svikare av sitt land. Jaja, sådana behöver man också. Tacka gud får vår kära finska. Och just det, jag skulle skriva om Nathalie Lindqvist också. Hon är.... skön. 




XOXO, gossipgirl! okej, inte min typ av hejdå men kör på det.

Stort skämt för övrigt. Dont take it to serious.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar