▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

2.26.2012

Har insett lite saker den senaste tiden.
Det är typ vår. 
Jag har så mycket skor att jag inte ens visste att jag faktiskt hade ett par vans. 
Nästa gång jag flyger kommer jag landa i London. 
Mitt rum ser större ut nu när jag möblerat om.
Månen kan se ut som en pac-man på jakt efter mat(stjärnorna).
Ingen klocka i mitt rum fungerar. 
Världen är ganska liten ändå. 
Man kan aldrig få för mycket av Håkan.
Jag har växt galet mycket sedan mellanstadiet. 
Har aldrig haft ett sovrum med tapetserade väggar.
Sommaren är faktiskt ganska nära.
Det inte spelar någon roll om jag får VG istället för massa MVG, för det är student om 102 dagar i vilket fall.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar