▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

3.13.2012

Jag har in my mind redan tagit studenten vilket innebär att jag inte bryr mig ett smack om vad som händer i skolan. Helt fel, jo jag vet. Ingen behöver berätta det för mig. Men har insett att jag kommer springa ut, i min fina vita klänning med svarta kragar och studentmössan med fina guld och lila detaljer, den 7 juni vad som än händer. Får jag g i resterande ämnen så watt da fuk? Vem ska döda mig? Solen går upp nästa morgon i vilket fall. Så länge jag har fler mvg än g, nöjer jag mig, men det där skrev jag inte... HÄ! 

I svenskan läser vi en bok och sedan är det nationella.
I historian är det ungefär tre-fyra arbeten kvar. 
I arbetsmiljön, NA to the DA.
I nutida konst, kanske tre uppgifter.
I idrotten, ingenting teoretiskt kvar. 

Så om man ser det ur det perspektivet så har jag inte så mycket tid på mig att skaffa mig bara g. Katching-A!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar