▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

8.26.2011

Håkans texter är dem bästa.

kan du älska mig, som luffaren älskar landsvägen?
kan du älska mig, som rumlaren älskar nattlivet?
kan du älska mig, som de unga älskar revolutionen?
kan du älska mig, som den ängslige älskar gryningen?
kan du älska mig, som studenten älskar att drömma? 
kan du älska mig, som måsarna älskar takåsarna?
kan du älska mig, som raketen älskar explosionen?
kan du älska mig, som trottoaren älskar förloraren?
kan du älska mig, som tjackpundarn älskar sin barndom?
kan du älska mig, som Teo Jensen älskar gitarren?

kan du älska mig, som sjömannen älskar havet?
kan du älska mig, som tågen älskar rälsen? 
kan du älska mig, som fångar älskar flykten?

 kan du älska mig, som barnen älskar julen?

kan du älska mig, som Romeo älskar Julia?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar