▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

4.22.2012

LONDON!

Gillar inte mjölkmustasch

Inviger hotellets pub

Muminaffär i London, vad hände där då?!

i Covent Garden

Lazy Oaf pin. Stalker jag vet. 
Nudlar på Wagamama

Pineapple dancestudio

[morgon]Stånd i Covent Garden

Regn jämt, förutom i Camden sista dagen <3456789

Nya pjux

English pub kändes så rätt

Götthäng som man säger

ASSÅ!! Gillar inte pizza, MEN DENNA!!
spenat, fetaost och tomat.

ring-eri-ra

Lion King är underground

Gaylord med ny kjol

Hallon, banan och apelsinjuice-smoothie, £2

Dörr i Camden

CAMDEN I MITT HJÄRTA

Muffins i Covent Garden


Candy Cakes i Covent Garden

Nutella-shake. Not kidding!


Trodde jag drömde. Men nej.
Och ja, det var för bra för att vara sant.
De prickiga docsen fanns inte i min storlek.
Jakten fortsätter. En dag, någon dag.
Ska de bli mina. 



HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar