▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

4.04.2012

För att hänvisa till tidigare bilder så hänger Peter Doherty numera på min vägg. Så nu varje morgon när jag vaknar, efter att jag vänder mig till höger för att kolla mobilen, ska jag vända mig vänster och titta på honom, le och sedan hoppa upp ur sängen.
Jag är frisk, jag är fri, jag är full av energi. Så kan man se det. Så ska jag se det. Varje dag nu. Goodluck chuck som Tove sa till mig tidigare idag, gällande något helt annat i och för sig. 
MEN MEN,
Annars så hade jag min sista historialektion, någonsin, idag. Vilket är mega-dunder-bra! Gillar ju historia egentligen. Men allt som innebär ett steg närmare studenten är välkommet. Efter den insikten insåg jag också att jag faktiskt bra har tre grejer kvar i skolan. Svenska nationella skriv och tal samt en praktisk redovisning inför klassen om hur livräddning går till. Och dansuppvisningarna såklart. Men det är ju bara lunch som man säger då och då. På tal om dans, är det två danslektioner i morgon. 10-15, en vanlig skoldag helt enkelt. Efter det är det direkt till ishallen as always. Då bjuds det på mentalträning och korv. Andreas korv. Eller nej, inte Andreas korv, men Andrea-korv. Nej, inte det heller... Ungersk korv. MEN ASSÅ SALAMI FÖR GUDS SKULL! Efter mumsig och smakrik korv m.m blir det den vanliga torsdagsträningen på tre timmar. SISTA innan VM.
Tagg-eli-tagg! Nej, nu måste jag slå mig själv på fingrarna innan det blir en novell. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar