▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

5.27.2011



Mycket märkligt regn idag.
Will take it from scratch...


  • Satte mig i bilen in till Götelaborg, småregnade lite, sket i att ta med mig ett paraply. 
  • Ju närmare Götelaborg vi kom, desto intensivare blev regnet.
  • "Käre gode Gud, gör så att det inte regnar på mig idag." Ja ungefär så lät det. 
  • Väl framme där jag skulle av, regnade det inte längre. 
  • In i lägenheten gick jag för att vila ögonen & regnet kom. 
  • Halvtimmen senare, på väg till bussen, ja då regnade det inte längre.  
  • Om det regnade när jag var inne i skolan en kort stund har jag ingen större koll på. 
  • Tove och jag tog oss en sväng om i staden, drev runt så att säga. Torra som sågspån var vi. 
  • Vi hittade ett passande fik, satte oss & efter cirkus tre tuggor, ja ni kan ju gissa vad som hände... REGN! 
  • Efter mycket snack och mätta magar, var det dags att ge sig av. Regnet upphörde. 

Har alltså inte fått en enda droppe på mig. 
Hur fin är inte den då!? så säg.

JOH 14:13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar