▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

5.27.2011


Alla bloggare som är nåt berättar vad som finns i deras dyra miumiu väskor & i och med att jag är en bloggare så ska jag fullfölja uppgiften. Ja mina kära & älskade bloggläsare.. Här, i min egensydda påse, ser ni då gurkan. Han kostade under tian och passar alldeles utmärkt som både concealer och läppglans. Alldeles utmärkt lyster och håller både i smak & glans upp till 24h. 


Skämt o sido, älskar gurka på mackan, 
Skulle äta frukost i götelaborg där det inte fanns gurka 
Sååå fick helt enkelt ta med mig en stump. MEN! alltid men. 
Jag fick en känsla, nej ingen frulle du orkar inte, typ så. följde instinkten. 
Kom till skolan, INGA LEKTIONER.
Sååå, det blev en morotskaka-med-Tove-frulle! FINT SKA DET VA.


SLUTSATS: GURKAN VAR MED I ONÖDAN.

1 kommentar: