▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

3.23.2011

Medan mina ögon letar efter Vad dina ögon vill


Kan man försova sig,..
om man är ledig & ska ha en spontandag?

Det gjorde jag, två timmar försent vaknade jag.
Bakade scones, och fick en hejdundrandes frulle.
SJÄLV, vid matbordet. Precis som det ska vara...
fint.

Min mor hade lämnat en lapp, som alltid är lika o-rolig.
-Häng tvätt, vik tvätt, GLÖM INTE PUTTE!

Bara för det fick han kaningodis, en vanlig onsdag.
Skulle kunna krama ihjäl denna filur.
Fint ska det va!

I kylen var det som vanligt tomt.
Skrev en lapp med min allra finaste handstil.

Fast som jag är hittar jag alltid andra vägar att gå än dit jag ska.

Så jag hamnade på mitt favorit berg. Det blåste som 17.
Och jag sjöng som 17 ut mot havet som skvätte & hade sig.
"Jag kan se mitt namn i tidningsbokstäver men jag kan inte tro att jag fortfarande lever!"
fint ska det va!
förövrigt kom jag fram till att här ska jag dö, precis här.

Efter den lilla turen fick jag ta smärtstillande
mot mitt sargade hjärta och min tomma själ.
nej okej, inte riktigt, men mot min mongo-höft.

Hamnade på en smutsig buss och tittade på en puss-ig fransk film.
Fint ska det va!

Mötte upp Rihanna aka. Emli.
Vi blev påsprugna av Busskenneth, o-kändis!

Efter en god tid kom Sanne med sin mossgröna bil.
Fin ska det va!

Vi åt sushi.

Jag slutade inte frysa, trots alla lager tröjor.
Emli var finklädd, orkar inte dra historien varför.
Fint ska det va!

Avslutade med ett till bilfoto.
Sanne med choklad-ig tunga, en däckad Emli & en mupp.

Väl hemma blev det kvällsbak också.
-Hälsobröd med havregryn, linfrön & hasselnötter.
Limpans skivor blev inte större än två gurkbitar.
Jag gillar inte smör, men hört att philiadelphia ska vara gott.
fint ska det va!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar