▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

1.16.2011

Tellement loin de ce monde

Idag har jag umgåtts med en katt, en hund och superhjälten mathil som gjort min dystra vardag otroligt färgglad. Imorgon är det back to normal, vilket innebär till en inte allt så färgglad skola. Redan nu förbereder jag mitt göteborgs jag och går in i någon slags trans. Jag är fortfarande jag men ett annat jag. Fast har förstått att det bara är jag som märker det. Hmm. lycka!

En dag fylld med saker att stoppa i magen, började förstås hos mormor. Hon har fått gudagåvan att kunna göda folk på ett oerhört hälsosamt sätt. Dagen fortsatte på samma spår med te x100 koppar och kladdkaka och omringandet av hundspyor och kattkaos. Mitt upp i detta pratades det om domedagen och tankarna, som vanligt, spurtar långt bort ifrån vår kontroll. Tjejen gjorde mig glad, fruktansvärt konstigt att folk på den öa alltid lyckas så bra med det. Åzztoll in my heart!!!

Söndagen avslutas med KENT och är därmed fulländad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar