▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

12.15.2011

I natt var det olagligt och götthäng. MEN om sex dagar kommer jag få dansa lagligt. Som jag har väntat.
Superkul var det i alla fall, litet smakprov sådär en vanlig vardag. Varför tänker ni? Jodå, det var så fint att mina vänner spelade på Sticky, sikken grej va?! Men innan deras grymma insats på scenen, så satt vi å götta oss i drygt två timmar. Helt plötsligt är det dags för armbrytning bordet bredvid, någon blond nisse med mössa förlorar. Stackarn tänkte jag. En stund senare är det en brud som vill ge honom lite revansch. Men ack, han är för feg. För vilka armar hon hade!!! Det var i klass med självaste Arnold alltså. Hon satsa "tusen spänn, tusen spänn", men den blonda tjillivippen-nissen backa ur. Fjolla tyckte vi och sa det diskret på teckenspråk, medan resten skrek i kör. "Fjolla, fjolla, fjolla". Det blev ingen match. Träffade MrDragonslayer400 istället. 


Öppnade för tidiga presenter igår. Det var fantastiskt, vilka vänner!!! Vilka lyssnare. Karol har nämligen snappat upp att jag, inte jag men mina b-röst, har växt och behöver nytt sällskap. Så nu är jag en glad ägare till en ny brösthållare aka. bh. Kan nästan inte sluta tafsa på mig själv. Nu sitter allt på plats igen. Skönt! OCH PRICKIG VAR DEN! Ballt med vänner som känner en utan och innan. Utan i alla fall.
Pilzos on Make A Gif, Animated Gifs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar