▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

9.05.2011

Vaknar klockan tio i tolv. När klockan är tolv har jag hunnit svimma hela två gånger. Första gången var när jag skulle på toa. Föll rakt fram med huvudet före, sista tanken jag minns, ojojoj vad illa jag mår, det är för mycket nu. Vaknar upp med blodig käft och med både söndrig läpp och tandställning. Inte nog med det så har jag fruktansvärd värk i tanden. Går ner till köket för att ringa och sjukanmäla mig(Eftersom att jag är sjuk aswell). Sätter mig på en stol med ryggstödet på sidan, känner yrsel och illamående. Vaknar upp liggandes vågrät på två stolar. Reser mig upp och skakar sönder. Hinner precis ringa skolan så att frånvaron blir giltig. Suverän dag. Bestämde mig för att kolla på Across the universe i sängen. Bra film & skön bädd. Har nu, fyra timmar senare, vågat resa mig upp. Tandvärken är onödigt smärtsam. Kikade i spegeln, jajjemän, en bit är borta. 

Drar en slutsats, ska helt enkelt inte gå på toa eller prata i telefon. Det är inte min grej och det visste jag redan. 

Nu bakar mamma bullar. Alltid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar