▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

7.29.2010

Har lagt märke till att jag inte är så bra på det här med att slänga upp bilder från roliga häng.

-Men dessa foton är i alla fall från när några estetjevlar
grillade på en insekts invaderad altan någonstans i alé.

vissa var fina med blommiga leggings.

andra har långt och svajigt hår

som vanligt slutade det med att jag hade lilly my knut.
(det ser ut som att jag tittar på något olämpligt, men det gör jag inte)


andra var hungrigare

tove var gör söt

Karin tyckte kexen smakade bra...

...det tyckte nog Isabella också.

Sofia hade inte samma frisyr som den gamla sofia

Mel C, jag, var lika knäpp som vanligt...

...och det smittade av sig...

... ja, det gjorde det verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar