▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

6.22.2010

Turkey 2010


såhär fin var min mamma en kväll

såhär ful var jag...
Och pappa lika rund som alltid.

Fick ett armband av en turk för att han skrämt livet ur mig.
Goa skratt förlänger livet liksom.

Blev bjuden på en drink av finaste turken...

den smakade hur bra som helst.

köpte nya ringar, antiksilver vart det där.

Middag på Ravsa,
där det för några årsen rann köttfärssås
ur min systers piercing hål. Hög skabbighet!

Another drink, another day.

Favorit shortsen fick följa med

Den här kvällen var jag sönderbränd.
Men det blev bra tillslut, fick ju plankstek.

Finaste utsikten, men på sämsta restaurangen

Letade efter ananas i 7dagar, hittade en, den smakade blä.

Sista kortet.
Taget precis efter att jag sagt hejdå till min älskare. [skämt o sido]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar