▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

3.11.2010

to do

2010


1. ▲ VM-guld
2. ▲ åka till USA
2. ▲ kramas mera
4. ▲ gå på festival
5. ▲ lära mig laga mat
6. ▲ baka mera
7. ▲ smaka alla Ben&Jerry's
8. ▲ få långt hår
9. ▲ gå på maskeradpartyn ofta
10. ▲ hålla i en maskerad
11. ▲ pyjamas party!
12. ▲ blanda oboy med någon
13. ▲ sy mera, påsar o så
14. ▲ skriva upp alla filmer jag tittar på
15. ▲ skaffa en brevvän
16. ▲ använda alla kläder
17. ▲ lära mig finska
18. ▲ ha skippa dator-dagar
19. ▲ färga håret någon annan färg än rött
20. ▲ ha köpfria månader
21. ▲ äta grön älgpasta, igen
22. ▲ börja övningsköra
23. ▲ vattenkrig den 6 juni
24. ▲ åka en berg-och dalbana som jag aldrig åkt
25. ▲ va med om min allra första negerbollens dag.
26. ▲ titta på Eclipse
27. ▲ läsa mera
28. ▲ tapetsera hallen i 70tals tapet, mot mammas vilja
29. ▲ pierca mig, också mot mammas vilja
30. ▲ handla mer på second hand
31. ▲ klippa mig(om jag nu inte lyckas få långt hår)
32. ▲ sommarjobba & överleva.
33. ▲ vara mer kreativ
34. ▲ fylla 17 år
35. ▲ ha snyggaste halloween utklädnaden
36. ▲ vara aktiv i min dagbok
37. ▲ bli brun
38. ▲ bila genom Europa
39. ▲ 'årliga' Turkiet resan
40. ▲ lära mig köra och parkera,ja jag sa parkera, båten.
41. ▲ titta på Håkan Hellström,
42. ▲ skaffa mig en sjömanskostym
43. ▲ inviga de nya badrummet
44. ▲ se mer positivt på livet än detta året
45. ▲ busa sent på kvällarna
46. ▲ titta på solnedgången
47. ▲ tälta på något knäppt ställe.
48. ▲ sluta rycka i mitt hår
49. ▲ sluta bita på naglarna
50. ▲ byta sadel på min andra-hands-cykel
51. ▲ cykla på min andra-hands-cykel
52. ▲ hitta mig en fin pojke
53. ▲ skicka 'knäppt' sms. internt
54. ▲ sluta nypa mig själv i armen när saker går dåligt
55. ▲ grilla korv i skärhamn med högstadie tjejerna
56. ▲ vara snäll mot en människa varje dag
57. ▲ ta ut bajset ur munnen
58. ▲ promenera mera
59. ▲ film marathon
60. ▲ sjunga karaoke
61. ▲ tävla min första tävling med Surprise
62. ▲ ta bort tandställningen


4 kommentarer:

  1. pierca, var var var? 70-talstapeten är helrätt.

    ps. tycker att leka med med storsyrran ska vara med.

    SvaraRadera
  2. Pix pax för tälta på något knäppt ställe! Har försökt få Niclas att göra detta, men icke! Så allt som involverar tält och knäpphet - jag är på! Puss J.

    SvaraRadera
  3. Nr. 53, Melinda jag trodde vi hade lagt detta bakom oss :P Men Du får gärna skicka ett till mig vid tillfälle ;) Hahaha / Ev

    SvaraRadera
  4. haha gillar också nr. 53!! hihi, KNÄPPT!

    SvaraRadera